zondag 1 maart 2009

De eerste stap is gezet!
Donderdag 26 februari is mij door Philips een groots afscheid aangeboden en ik heb die avond mijn badge ingeleverd ten overstaan van vele collega's. Het was een feestelijke dag, heel veel mensen die de moeite hadden genomen ons beide de hand te drukken, veel cadeaus, mooie woorden en een gezellig diner met een kleine groep.
Het is nu officieel, vanaf zondag 1 maart ben ik met pensioen en kan me nu volledig wijden aan de voorbereidingen van onze tocht waarvan de startdatum voorlopig is vastgelegd op 10 april 2009.

Echter: eerst nog de PIZ-cursus volgende week.
PIZ staat voor "Pensioen in Zicht" en is bedoeld om de gepensioneerde en zijn partner, na 34 jaar werken, weer aan elkaar te laten wennen!
Juliette en ik hebben niet echt het idee dat we dat nodig hebben maar zien dit meer om deze nieuwe fase in ons leven aangenaam te beginnen: we laten ons een weekje lekker verwennen in een luxe hotel en zien wel wat er op ons afkomt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten